Sälen!

Kom hem och var helt slut efter tre intensiva men mysiga dagar i fjällen med tjejerna. Jag och Madde hade bestämt oss för att ta oss upp i backen. Madde på skidor och jag min bräda. Tror jag kom ner för barnbacken två gånger innan verkligen åt helvete och jag var så besviken på mig själv och så besviken. Plus i kanten för att mannen i mitt liv även kallad "liftkillen" hjälpte mig x antal gånger att komma på fötter om och om igen. Men den mest "pinsamma" var när jag blev hämtad med skoter i backen men och andra sidan fick jag åka skoter för första gången i mitt liv, alltid något, haha! Andra dagen tog vi oss upp till toppen men vädret svek och jag hade inte en chans så fick ta liften ner, total fail! Kvällen räddades av mysigt bastubad och skitsnack. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!