Diagnos deluxe

Hej jag heter Fia och jag är inte som alla andra .....just for youtube information. Blivit lite väl dålig uppdatering och hänt mycket "små" saker på vägen. Jag är ju då en sådan person som överanlyserar ALLT verkligen ALLT och har noll självförtroende och självkänsla, man skulle väl i mina öron/ögon värdelös. Allt trassel fixade sig tillslut och det var "bara"att inse att vi båda gjort fel och be om ursäkt och nu känns det så mycket bättre, vart så lättad och förväntade definitivt ingen ursäkt.

Om en timme har jag träningsdejt med B. Det värsta är att jag ska simma och han gymma. Från gymmet kommer han få se den absolut sexigaste knubbsälen ever, men vad fan....får väl bjuda på det då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!