Förra helgen i Stockholm!

Eftersom det är ny helg i morgon tänkte jag uppdatera från förra helgen ......bättre sent än aldrig ;) enjoy! 

Åkte hem förra veckan på morgonen allt gick som planerat, tåget gick bra och direkt efter kom pappa mamma och Leo och plockade upp mig där. Spenderande hela dagen ute på "storasyster"s landställe, hur mysigt som helst. Vi hade underbart väder sol precis hela dagen så mycket bad blev det kan jag lova. Dem har strand och brygga vid huset!! Ungarna tyckte det var jätte kul att bada tillsammans med mig för det fick dem göra eftersom jag är vuxen haha! Vi hoppade, dök,simmade, busade och så lekte jag även med lilla Alice inne i strandkanten och framförallt skratta vi! Hann tack och lov få "vuxentid "och då hade jag väl vart i gång med ungarna jag vet inte hur många timmar med paus för mat...hann även uppdatera "storasyster" på hur jag har det. Träffade även världens underbaraste människa Marianne (Helens mamma?)som var så himla glad att jag kom med och ännu gladare när hon kramade om mig hårt innan vi åkte och sa att hon var så glad att ha fått träffa och lära känna mig(vi pratade väldigt mycket ...hon har inte heller alltid haft det så lätt om jag förstått rätt..) det är nog den mest omtänksamma och snällaste människa jag mött. Det var BÄSTA fredagen på myyyyyycket länge.
På lördagen var jag dock helt väck sov och sov och sov...tillslut vaknade jag till ordentligt och fick panik på hur mycket klockan var, skulle ju träffa Daniel. Ringde upp honom och ett tag senare skjutsade pappa upp mig till honom. Som vanligt när vi ses så pratar vi i timmar och timmar och timmar och självklart sov jag över där. och så mös vi ner oss i sängen. Dubbelsäng en varsin sida med varsit täcke och försökte sova. Sedan tog det inte lång tid innan Daniel lyfte på sitt täcke och ville skeda, så det gjorde vi, mysigt och tryggt. Sedan morgonen där på var det massa saker/personer jag skulle träffa men mitt bankkort var borta och mitt busskort hittade jag inte heller. Inget ont som har något gott med sig, fick mer tid med Daniel :) och min underbara morbror körde först mamma och syrran till Arlanda och mig hem till Uppsala. Det första jag gjorde när jag kom var att hoppa i poolen och simma, så skönt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!