Fredag den 13, eller vad hände?

Gårdagen var hemsk....började med att jag frågade en av mina närmsta vänner här var sur på (det sms jag nämnde i förra inlägget) maten gick käpp rätt åt helvete mådde så sjukt dåligt. Skulle och var på dejt med B men det gick åt helvete det med. (Fick senare en förklaring och då kändes det helt ok) men annars så var dejten så jävlans akward att jag blev förvirrad och ledsen. Senare ville jag gottgöra mitt misstag och fräckhet mot min vän så handlade lite grejer till henne när jag och B skiljdes åt. Där efter bestämde sig mitt bankomatkort för att det ville inte vara med längre och banken var såklart stängd. Ett tag övervägde jag att typ hoppa framför en bil eller buss vad som helst. När jag sedan klev på bussen var det en snubbe (som visade sig också vara busschaffis) bråka med mig om att jag skulle/kunde få böter för att jag åkte på ungdomsbiljett. Spelade ingen roll vad jag sa han bara avbröt innan han till slut höll käften. Tack och lov möttes jag upp av min fina bästis och åkte till maxi strax efter det och självklart funkade inte kortet där heller så sötnosen köpte mig en dosa snus....och jag har officiellt slutat men igår gick allt bara för långt, jag behövde verkligen den där dosan, tack älskling, du är bäst !Och sedan börjar mitt huvud att ta död på mig, envisades med att bara göra mer och mer ont och alvedonen hjälpte inte överhuvudtaget....
Bilden talar för sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!