Furuvik!

Hade inte några planer på att åka med då jag haft sådan extrem ångest, men in i bilen och så var man på väg....

Ångrar absolut inte att jag var med tvärtom. Jag fick många prövningar men jag gjorde det! Tjuhu! Krävdes en del övertalning men som sagt jag gjorde det! Vi hade strålande sol hela tiden vi var där, varmt men härligt! Kollade in djuren men eftersom det var så varmt så dem svåra att se då dem smart nog dragit sig till skuggan! Och det jag helst ville se kängrurna syntes knappt så det var en besvikelse men det häftigaste var nog lemurererna som sprang fritt inne på en hos sig med personal givetvis men dem var så härliga. Sedan strosade runt, åt lunch och sedan åkte vi hem. Lyckad dag med bra väder och härliga människor! Top notch!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!