"Hur mår du?"

Fick en kommentar av söta Karin som undrar hur jag har det. Detta är alltså ingen jag mer än inom bloggvärlden more or less.

Skulle vilja säga att detta är en av de svåraste frågorna jag får...."hur mår du?" Då måste jag tänka efter för att du nu ska få ett så ärligt svar som möjligt med risk för ett väldigt flummigt inlägg, men det är bara så jag är, kortfattat är inte min grej....

Det har varit tufft på senaste tiden, att hålla ihop alla pusselbitar som flyger runt i mitt universum med andra ord i mitt huvud. Just nu känns det faktiskt mest som att jag känner ingenting absolut ingenting, jag har nog stängt av och är tillbaka i min vakumbubbla, samtidigt som jag är extremt  behov av uppmärksamhet och kärlek, kanske det enda som håller mig vid liv, det där lät knas och väldigt osammanhängande men hoppas du fått svar på din fråga! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!