I have a long long way to go...

Vet inte hur många gånger jag skrivit i min blogg att jag HATAR att vara sjuk, just för tillfälle är det min fucking borderline som äter upp mig, vet inte vad som är jag längre.

Gråtit mer eller mindre hela morgonen/förmiddagen. Detta på grund av följande sms....

"Du åt upp min poptart när jag var på medrunda. Det är lågt och patetiskt. Jag ger dig hur mycket som helst men får inte ett skit tillbaka. Jag har ledsnat och du är officiellt inte min vän längre för jag orkar med ditt bullshit. Så lämna mig i fred. Vill inte ha med dig att göra."

Hur hanterar jag detta? Det är trots allt mitt fel även om jag tycker att det vart "löjligt" elaka ord. Brukade hantera det med att straffa mig själv och för att kolla att jag faktiskt fanns kvar man undrar ju...

 
Så har man piffat upp sig lite för dejten då hihi



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som säger sådär är inte värd att vara din vän heller! Var stot över sig själv också att du klarade dig utan att göra dig illa. Du är bäst Sofia!!! Lots of love

2014-07-11 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!