Kvällsdopp och sedan Morgonmys!

På 13 år har ullis inte satt sin fot i denna pool men hon lovade mig ett kvällsdopp! Vi körde hem Jonas och så badade vi ett bra tag så otroligt roligt vi hade. Hoppade omkring med leksakerna som förövrigt ser ut som man har stånd haha! Så glad att hon gjorde det bara för min skull, min ullis är bäst! 

På kvällen innan jag somnade så skickade jag ett sms och frågade om vi kunde gå upp tidigt och bara mysa hon och jag. Så strax efter sex åkte baddräkten på och strax där efter hoppade vi i poolen och simmade några längder hur mysigt som helst jag och min underbara ullis. Sedan satt vi där och drack vår iskaffe och snacka en massa som vanligt, guldvärt! Nu sitter man på tåget mot Stockholm och ska sedan ut till skärgården typ och leka bada sola och bara njuta! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!