Lite av varje

Funderat på att skaffa lösenord på bloggen...en person som snokar lite väl mycket. Men tror ändå inte det blir så vi får se, men ni som följer får gärna kommentera om ni vill fortsätta följa min blogg om det nu blir så att jag sätter lösenord.

I brist på annat ligger jag nu på rummet och är besviken på att det inte blev mycket gos idag, men man måste acceptera gränser och vilja. På tal om något helt annat....Snart har vi en pool helt otroligt det trodde nog ingen skulle hända, helt underbart!! Fan vad jag ska bada och simma, love it. 

Nu vill jag bara att bästis ska komma känner mig nere. Tyvärr är hon ingen "kramperson" men också gränser man får acceptera. Men snacka det kan vi alltid om precis allt!! Så skönt!! Just det sötnosen gav mig sopbubblor alltså vaddå gullig? Och vilken nostalgi. 






Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vill!
/Din kramis ;)

2014-07-18 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!