Nothing comes in then nothing comes out!

Ambivalent .....ett ord som ingen här förstått sig på, förutom jag, eftersom det är precis så jag känner mig, eller inte känner alls?!? Eller kanske med lättare och mindre "fina" ord upp och ner/ humörsvängningar ( nej INTE PMS )! Hatar allt som har med mat att göra trots det tryckte jag i mig två stycken stora precis....bra jobbat! 

Blev ingen träning för mig. Mamma ringde slumpmässigt när jag på väg att ta fram cykeln. Självklart vart hon orolig då min röst håller på som den gör och jag spytt upp typ allt , vilket jag fick förklara eftersom Camilla kom från semestern samma dag, fick mamma att prata med henne om sin oro, men då visste inte Camilla ett skvatt om vad som pågått och ingen annan heller tydligen. Nu är det hökögon och stenkoll från Camilla...vad ska jag säga jag glömmer bort att äta frukost och allt som oftast serveras det saker som jag inte tycker om, men det får man ju tåla, bara det att är det mig vi pratar om så hamnar det i toaletten....men nu är det som det är och Camilla har som sagt stenkoll och jag VILL bli frisk hatar detta liv. Nu ska jag hoppa in i mitt rum och slappa lite och tänka på min fina teddybjörn som jag förövrigt ska på lunchdejt med på fredag, mys!



Peace out tyyyyyp! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!