Usel bloggare...eller bara disträ.

Hej allihopa ...vilka typ tio personer ni kan vara som saknat mig? Suprise jag är tillbaka! 

Blev uppplockad av M. Mamma Leo och J. Vi åkte ut till fullerö och något annat liknande ställe innan vi styrde mot Stockholm och jag fick se M. s nya fina lägenhet i Hammarbysjöstaden, så fint! 

 Skall väl försöka skriva någon slags sammanfattning om den senaste 5 dagarna som spenderats i Stockholm. Sov hemma första natten sedan skjutsade pappa mig till Johanna som
Var katt/husvakt. Spenderade två nätter och hela dagar med min lilla ängel. Tyvärr kände jag mig som väldigt tråkigt sällskap för av någon anledning var jag otroligt trött. De hade för övrigt världens skönaste säng ;) tyvärr var det dåligt väder men vi hann med att cykla fram och tillbaka till Globen, riktigt skönt och lite motion också, nice! Shoppade upp mitt H&M kort och köpte bla ansiktsmasken för kvällen. Vi drack lite vin och käkade godis och sedan pratade vi vääääldigt mycket om mig och hur jag har det här i Uppsala,blev lite känsligt men vet att hon bara vill mitt bästa. Självklart pratade vi om annat också. Tycker i alla fall vi hade det otroligt mysigt! Tack hjärtat!

Sedan körde pappa mig tillbaka till Uppsala och mamma och mormor och Leo var också med. Blev en eftermiddagsfika och en otroligt trött tjej. Riktigt skönt att vara tillbaka i Uppsala 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!