4 dagar senare....

Ibland är det så mycket som händer att jag inte hänger med, på gott och ont.

De senaste dagarna har bestått av stan stan stan fika fika och så shopping såklart! Men bara nödvändigheter som en ny bh och ny mascara för tio spänn, nice. Även idag blir det stan..."lunchdejt" med Björn, ska bli mysigt! Lite pirrigt så där men all tid med honom är så värdefull, han gör mig glad :) 

  


Prövade nytt café tillsammans med min goding T. En fin start på veckan!



Mjukglass på mitt favorit ställe med bästis! Känner mer eller mindre hon som äger stället ...och det roliga var att hon kände igen mig, då blir man lite extra glad! Hon är underbar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!