Bff?

Idag är det tjejdag...erm ni kanske tänker hallå ni bor ju bara tjejer i huset...så hur kan det bli något annat?

Ska hänga med min Tilly världens sötaste och min absoluta bästa vän här sedan jag flyttade hit. Och Tilly har bara bott här några månader, men minns Gräsö, eller hoppas jag kommer i håg rätt...att Tilly inte var van vid att ha vänner och att jag var fan hennes bästa vän, det rörde mitt hjärta. Om jag har rätt...jag har inte haft en bästa vän sedan gud vet när, behöver dig! (krävande tjej...få nästan skämmas över mig själv och detta inlägg...)

Sitter i alla fall med blekning i håret och hoppas på att bli fin....och sedan ska vi måla naglar och kolla film, myssöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!