Det där med dejting...

Jag har ALDRIG dejtat i hela mitt liv tills nu. Spännande och läskigt på samma gång, vet ju redan att fjärilarna har en tendens att dyka upp ibland alla redan...eftersom vi faktiskt varit på en liten frukostdejt med B för inte alls för länge sedan men igår var jag på lunchdejt med just B. Vi pratade om allt och ingenting han är så lätt och mysig att umgås med... Och det var faktiskt där på cafet vi bestämde oss för att vi numera dejtar officelt. Han har redan  bjudit ut mig till nästa vecka, pirr pirr. Det var också denna dag som jag gav B   En kyss !

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur mår du? :)

2014-07-04 @ 21:15:13
URL: http://perspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!