Halvvägs till 50 då!

Min 25års dag kunde inte vart bättre det enda som saknades var mina vänner från Stockholm då hade det vart perfekt men är lika lycklig för det! 

Väcktes av en otroligt lycklig KP som hoppade på mig och kramades skuttade omkring och var så lycklig för lilla min skull, för att det var MIN dag....så söt! Kunde knappast ha fått ett bättre uppvaknade! Det vart kramkalas vid frukosten. Efter lunch drog vi till Fullerö och jag lyckades hitta fin morddags present till mamma och födelsedagspresent till syrran, perfekt! Sedan slog gonggongen och jag det bjöds på fin fin sång hihi och fick min efterlängtade pannkakstårta och massa fina presenter. Sedan dök mormor och morbror och jag skickade dem ut och äta mat eftersom jag ville äta på Alba vilket var jätte mysigt. Sedan dök hela familjen också upp och vi drog till "latitud 59" för att jag ville göra något annorlunda och skoj ...man fyller inte 25 liksom. Vi fick börja med minigolf då multisporten var upptagen. Banan var en variant av en riktig golfbana och jag blev inte arg en enda gång! Mamma och mormor satte vi med en varsin drink medan vi spelade. Timmen gick snabbt och sedan var vi inne på multisporten. Fanns massa olika saker att hitta på jag tycker helt klart basketen var roligast! Efter detta blev det en riktig snabbfika och jag var hemma vid 22.30 de ringde och efterlyste mig...haha! I alla fall alla höll sams och vi skrattade tillsammans HELA dagen var BÄST! Tack alla som gjorde min 25års dag oförglömlig!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!