Ordbajs

När man har MYCKET i huvudet och behöver skriva av sig..
Kan börja med att skriva att jag total hatarborderline men och andra sidan vem vill ha det liksom? troligtvis inte! men önskar jag var mer mottaglig på något sätt vet inte hur jag ska förklara. Kanske köra 30km/h där det egentligen är 50km/h helt enkelt ta och tagga ner. Bara du känner samma sak...varför tvekar jag ens? du satt ju där precis framför mig på vår lilla frukostdejt och kollade rakt in mina ögon och sa " jag tycker om dig med!"men största problemet är fär mig om vi säger såhär jag och min borderline är inte goda vänner just nu. I rätt takt ska jag fan få denna relation att fungera, på ett eller annat sätt, mitt hjärta slår dubbla slag när jag är nära dig, vi får se vad som händer, kankse blir det fler dejter i framtiden...kankse redan nästa vecka! 
 
Förutom föregående tankar finns det som ALLTID med mig tiotusen funderingar till (fuck borderline).  Jag hörs inte allls lika ofta med mina vänner där hemma i stockholm det är tufft med tanke på att jag är rädd att aldrig bli frisk, aldrig komma här i från och försvinna ur mina vänners liv.  Dessutom vill jag ha DIG vid min sida. Jag undrar hur många gånger jag skrivit om detta men är så  och det finns bara en person som kan göra mig frisk och det är förstås JAG....! försöker låta bli att tänka men det är ju fan allt jag gör, tänker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!