Semester - Gräsö och första doppet!

känner mig numera som en veteran på Gräsö som är en underbar paus. Tredje gången jag var med förhoppningsvis blir det fler ggr nu i sommar. Vi var två killar och två tjejer. Riktigt lyckat och man kommer varandra så nära och Tilly är ju typ världens goaste tjej. Hon var så nervös att hon sa eller gjorde fel eftersom hon aldrig haft en riktig vän förut och för att lägga till lite egoboost så sa hon sött att jag är hennes bästa vän, då blir man ju inte lite rörd! Vi spöade snackade en jävla massa skit och tro det eller ej men jag badade för första gången på FEM år! Det var kanske inte varmt direkt men så pass kul att jag gjorde det två gånger hihi. Så årets första dopp och skön bränna som vi jobbar vidare på! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!