Tvång och annat

Så mycket som händer men ändå så lite... Hur nu det går ihop?! Jag har börjat äta vanlig mat för två dagar sedan men även ätit lite väl mycket choklad också kanske. Vågar defenitift inte ställa mig på en våg då dör jag! Men får "trösta" mig med att den uppsvällda magen var mensmage! Då kommer vi till tvången...ett spinnande hjul som bara rullar och rullar och så måste man reparera den då och då för att något måste bytas ut...a skum jämförelse men men. Så här är det med mig och mina tvång iaf. Färger är ett stort problem allt ska matcha, allt från dagens outfit till design och hur saker skall stå men framförallt mat och träning. Som ni vet har jag cyklat som en tok och det kändes mindre och mindre roligt och mer och mer blivit ett tvång eller "all or nothing" så att säga...det är skit jobbigt vet inte hur jag ska göra med träning och mat, kommer det någonsin fungera ? Kommer jag någonsin bli "normal"? Livet alltså...


Kommentarer
Postat av: Sofia Kihlström

Tänker på samma sätt kring maten och träningen...önskar man bara fann den där balansen. Kram

2015-03-18 @ 14:19:45
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!