Vänner!

Måste påminna mig själv om att jag kanske inte har så många vänner MEN jag har få och dem är de finaste och dyrbaraste jag har, ni vet förhoppningsvis vilka ni är. Tack för att ni finns! 

I fredags hade jag turen att en av dessa tog sig tid att komma hit, mitt lilla hjärta. Vi ses inte så ofta men det kan man inte tro för varje gång är det som vi träffades igår liksom. Behövde denna boost, tack! Vi hade verkligen jätte mysigt. Hade typ picknick på baksidan av huset, käkade grillat och uppdatera varandra på livet, skrattade, kramades och bara hade det allmänt trevligt. Anna fick svar på vissa saker hon funderat över kring mitt mående och jag gjorde mitt bästa för att förklara varför jag gjort/gör som jag gör. Tycker det är bra att hon frågar och vill veta och framförallt försöka förstå. 








Kommentarer
Postat av: annapanna

asså åååh älskade du <3 tack själv för den helt fantastiska och Supermysiga dagen med dig :D
hahaha älskar bilderna också <3 får hoppas att det inte går lika långt imellan tills nästa gång :^*

2014-06-08 @ 23:45:55
URL: http://annasteen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!