Words or no words

Jag vet men jag vet inte. Hur ska man eller jaa ....JAG....lära mig att utrycka mig på rätt sätt och spotta ut orden, bara ut med skiten. Istället står jag där som ett fån när dörren öppnas av en otroligt trött personal som inte har någon ork att prata "mitt i natten". Kanske inte så konstigt, vet inte ens varför jag gick dit ner, kände mig rätt dum där jag stod där lutad mot dörren och inte fick fram ett enda klokt ord ur min mun....nej jag vet inte kände mig korkad. Hur som helst så försökte M i alla fall komma med förslag på att kolla film bla. Det hon sa var också att jag absolut INTE fick gå in på några bloggar och läsa.Men det som stör mig mest är mycket att jag inte lyckas utrycka mig i ord eller framförallt tydliggöra vad JAG behöver. Är verkligen som ett litet barn pinsamt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!