Bakslag igen

Idag har jag varit mer än nojjig, kanske paranoid. Vart ju ett bakslag med maten igår som hamnade i toan istället för magsäcken. Vilket satte igång så mycket tankar. Tankar om att nu har jag gått upp i vikt igen...så idag har varit en jobbig matdag. Äter ju bara banan och annan frukt och dricker naturdiet ....men ändå ser jag fucking gravid, kula på magen tanken äcklar mig.  Känns som jag ljuger för mig själv då jag Nojjar som mest och paniken bara kommer smygande. Det är svårt att ha ett mål att gå ner och samtidigt ha bulimi på det. Flummigt inlägg men kort sagt ... Viktnojja! När det blir så här finns det inget att luta sig emot och jag oroar också mamma, lilla mamma. Än så länge finns det mycket fett att ta från, det ska bort! Cyklar vidare 2 rimmar per dag. 

Mycket tankar men nu ska jag ta och försöka sova och sova länge i morgonen för en gång skull, lycka till med det.



 Godnatt alla raringar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!