Dietisten

Var precis hos min dietist (för övrigt världens gulligaste!) först gjorde vi en sammanfattning av hur denna månad sett ut. Berättade att jag börjat träna 2 timmar om dagen ( hon sa att en gång räcker) men jag vill bara mer mer mer! Pratade lite om tallriksmodellen och att så småningom måste jag vänja mig vid att snart börja äta vanlig mat, livrädd! Vill bara ner ner ner, inser ju dock att jag inte kan hålla på såhär i all framtid. Vi bestämde i alla fall att jag ska fortsätta jobba på frukosten och våga äta en "hel" frukost... Som i min värld känns jätte jobbigt, men får kämpa på, kanske bara är en fördel men det är läskigt. Hade i alla fall gått ner 5kg kändes väl bra i alla fall just där och då men önskade mig mer, medan dietisten tyckte det var mycket ett kilo i veckan. Och att ett kilo i månaden var bra också/normalast. Skulle gå i taket om det bara blir ett kilo nästa gång... Inte ge upp för jag ska ner! 

En glad frukost:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!