I could't fight it

Senaste dagarna har jag på något sätt varit totalt borta. Då menar jag verkligen borta i en helt annan värld. Läskigt och skönt också på något sätt. Igår kom solen i alla fall fram och vi njöt lite. Annars är jag som sagt i en helt annan värld för tillfälle. Hänger alls inte med i den "riktiga" världen... Helt jävla lost. 

Igår var det min tur att välja fredagsmyset. Ville göra ett sunt val så
valde fruktsallad med tanke på att jag försöker gå ner i vikt (livrädd att gå upp igen!) i alla fall så tappade jag ÄNDÅ kontrollen och åt alldeles för mycket. Slutade med huvudet i toastolen och en timme på motionscykeln. Funderat starkt på hur jag ska kunna börja äta mat igen?! Vad fan... Jävla bulimi jävel lämna mig i fred för jag orkar inte med dig mer, bara gå din väg! Försvinn! 



Kommentarer
Postat av: Mamman

Det var precis det jag menade.....att cyklandet (= tränandet) blir ett tvång. :( <3

2014-03-29 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!