Keep going, stay strong!

Hade ett samtal med föreståndaren här idag. Jag betalar 3000kr/månad så lyckades övertala honom att jag skulle få hjälp med min matsituation. Han ville först veta att det faktiskt funger i nuläget och värt att fortsätta. Detta innebar att jag fick ställa mig på vågen och jag skar mig inte, jag grät inte utan bara stod och kollade på vågen -5kg på
15 dagar. Vågar dock inte ta ut något i förväg utan ta en dag i taget och fortsätta som jag gjort. Nojjar inför dietist besök den kommande tiden som
Närmar sig och jag är så nervös att misslyckas har trots allt en vecka kvar, mycket kan hända på en vecka....
"Fortsätt simma, fortsätt simma!"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!