Time to score!

Fia är tillbaka .... More or less. Förra veckan var ett riktigt helvete, tårar,skrik, panik och blod. Jag var helt förstörd och otröstbar, chocken gjorde mig icke nåbar, stirrade mest bara i tomhet. Efter att chocken nu lagt sig har jag verkligen vaknat som ur en koma. Jag hade glömt hur befriande det är att träna de underbara endorfinerna som en riktig kick. Jag har nu tagit tag i att röra på mig, utnyttja tiden som faktiskt finns. Sätta mig på träningscykeln som stått och dammat typ ett år. Idag blev en mysig 60 minuters powerwalk med Johanna på andra sidan luren,mysigt! Funderar på att ta en kvällspromenad senare, det är så skönt att röra på sig igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!