Träningsgalen!

Jag hade glömt bort hur mycket jag älskar att träna med andra promenera eller cykla inne/ute. Dessutom behöver jag träna för att gå ner i vikt. Känner dock att jag kanske börjar förlora greppet. Mitt mål har varit och är fortfarande att träna MINST 60 minuter/dag och det står jag fast vid. Jag och Ida har även bestämt att fr.o.m. I morgon ska vi ta promenader på kvällen, känns bra! Så jävla rastlös kan liksom inte slappna av så länge jag inte tränat mig flåsig/svettig utan då kommer rastlösheten, lite små farligt, lite abstinentes. Blev dubbla rundor idag då jag känner mig så fet och fick ryck efter att ha ätit två knäckemackor till min naturdiet. Så det vart en pw med Ida. Känner mig extra fet för mensen är och hälsar på, skit jobbigt när man redan är fet, sucks! Men träningen har gett mig hopp men ändå vill jag inte hoppas föööör mycket för då blir jag bara besviken och extremt ledsen. 



Kommentarer
Postat av: Syrran

Du är bra! Ta det lugnt, du är på rätt väg. Men var inte för hård mot dig själv. Tänk på att maten också, i kombination med träningen, behövs. Puss <3

2014-03-15 @ 02:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!