Vart går gränsen?

Jag har ju börjat cykla på min cykel 60min/dag. Igår blev det två gånger...och är bra sugen på att göra samma sak. Jag kan inte tänka att det är olämpligt med tanke på att jag trots allt verkligen behöver gå ner i vikt. Det är svårt när man både har en ätstörning och behöver banta. Och nu när jag kommit till 7 timmar i veckan med andra ord varje dag 60 min. Men träningen har fått mig att må så bra/bättre men det är lätt att ta det kanske blir för mycket, att jag blir besatt vilket jag nog redan gör, jag vet inte. Känner mig fet oavsett där av att jag får ryck att vilja träna två gånger om dagen. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Allt är ju en balans men jag tror inte att cykla sammanlagt två timmar per dag är något negativt om du mår bra av det. Nu har jag ju ingen äs så kanske fel av mig. Men jag rider varje dag och vissa dagar blir det gymmet också. Så länge det inte blir ett tvång för dig:)

2014-03-18 @ 18:50:38
Postat av: M

Vad bra att du hittat något som du mår lite bättre av. Du kanske kan ta hjälp av personalen/omgivningen; ha en öppen och ärlig dialog kontinuerligt med dem angående dina tankar kring träning, kropp och mat så att ni tillsammans ser om det börjar gå åt fel håll, i tid? Det är så lätt hänt att halka tillbaka i något osunt, och det är det aldrig värt.

Kramisar

2014-03-18 @ 23:27:00
Postat av: annapanna

Du är så himla duktig älskling! Kämpa på :D och träna så mycket eller lite du vill, som sagt vill du ha förändring krävs det nog en hel del svett och tårar. Men jag vet att du kommer klara det här! Du är stark Sofia <3

2014-03-19 @ 00:15:55
URL: http://annasteen.blogg.se
Postat av: Mamman

Men var är hon mitt emellan då......nu är det sådana ytterligheter. Kram kram

2014-03-21 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!