You have to do it...before you think about it!

Det finns inte längre några ursäkter, nada,zero,noll and thats it! Jag ska bevisa för vissa människor som inte verkar tro på mig och min "förmåga" att klara av saker, vilket stör mig otroligt mycket! Men och andra sidan ger det mig motivationen att fortsätta. Igår cyklade jag på min träningscykel i 60 minuter och på motstånd 6 och trampade så in i helvete så kom upp i hela 2,5 mil ganska nöjd tjej!

Nu sitter jag här i köket äter det jag och dietisten kommit överens om och ångest kryper i hela kroppen. Tur att det är underbart väder och jag kan dra på mig träningsskorna och ta en promenad ska bara ladda mobilen fullt så jag kan lyssna på musik eller prata i telefon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!