5 maj

Tyvärr är denna blogg full av negativtitet allt för ofta, sådant som ni säkert stör er på. Jag skriver "bara" hur jag känner mig, hur mitt "nya" liv påverkat min vardag. Och just nu är det extra jobbigt, mår inte alls bra. Känner mig "utanför" här i huset och vågar knappt prata med någon längre gömmer mig på rummet eller håller käften. Har jag någonsin levt ett normalt och friskt liv? Nja och jag bad aldrig om detta som påverkat alla i min närhet, det är ett under att jag ens har vänner kvar, som tar mig för den jag är. Och en underbar familj som gör allt för att alla i familjen ska må bra i den röra dem lever i just nu, det är hemskt! Jag vet inte vad ett vanligt,normalt liv är. Hur jag fungerat utanför det här huset? Hur jag tar hand om mig själv...hur det känns att vara riktigt glad är vilket är något jag ofta funderar på. 

Får dock inte glömma bort de personer som förutom familjen hållt sig kvar och stöttat mig! Tack för ni finns!!
Min "tvillingsyster" som jag saknar och som betyder allt i världen för mig!❤️️


 
Min älskade Johanna som alltid finns där för mig dag som natt. Den som hjälpt mig (bortsett från familjen) dit jag är idag, hon är min ängel på jorden!❤️️



Och Anna får man absolut INTE glömma! Kanske ses vi inte så ofta men jag vet vart jag har dig. Världens mysigaste och snällaste rosa tjej ;😉❤️


Finaste och bästa bonusfamiljen ❤️️


❤️️ Sanna, Sanna min älskade Sanna världens mysigaste och gosigaste vän!


Min Daniel min fina fina Daniel BFF❤️️

Kommentarer
Postat av: annapanna

Du vet att du kommer alltid finnas där för mig! oavsett vad!du är en väldigt fin vän och jag älskar dig Sofia. Men som sagt vi är inte så bra på att träffas :S får ta tag i det snart, men både du och jag har ju en del annat att göra och tänka på, men nu är det verkligen dags. Saknar dig massor <3 pusssar och tusen kramar till dig bästaste

2014-05-06 @ 00:47:40
URL: http://annasteen.blogg.se
Postat av: Sanna

<3

2014-05-06 @ 11:14:36
Postat av: johanna

Jag älskar dig mitt hjärta.

Svar: Och jag älskar dig min ängel!
Fia

2014-05-06 @ 23:38:53
URL: http://johannabrunnberg.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!