Ett mycket efterlängtat återseende!

Dags att skriva några rader. Varit så mycket på senaste tiden att jag liksom inte riktigt hängt med. Vissa saker har fått mig att falla, bryta ihop och gråta andra saker har bara varit för bra för att vara sant...

Jag har fått träffa min älskade och saknade inte bara vän utan syster (blodsband eller inte, who cares!)
Vi lyckades komma fram till att det var två hela år sedan vi sågs, galet! Så ni kan ju bara tänka er hur mycket vi hade att prata om. Fick också hälsa på hennes pojkvän Johan innan vi skickade ner honom på stan haha!  Vi kramades också massvis såklart och jag har fortfarande inte förstått att hon verkligen varit här att jag fått krama henne, helt overkligt, men så underbart! 

Friends forever and ever and ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!