Min lilla tös, min Brunnberg!

Eftersom jag varit så dålig på att uppdatera bloggen mer eller mindre absolut på skämt så tyckte Johanna att jag skulle ägna henne ett inlägg endast för dig darling! 

Man vet ju knappt vart man ska börja när man ska skriva om denna otroliga tjej! Hon har gått igenom mycket svårigheter och säkerligen kännt för att ge upp mer än en gång MEN det finns en otrolig kämparglöd i den här lilla tösen! När vi träffades kändes det som om vi känt varandra föralltid. Vi skrattade på riktigt, allt kändes så äkta och jag kunde och fick vara mig själv. Hade följt Johannas blogg och visste att hon hade anorexi mm. Men inte långt efter vi träffats blev hon friskskriven och jag var så glad och stolt! För Anorexi eller vilken ätstörning som helst är bland det svåraste att bli frisk från, då man faktiskt måste äta.   

Hon slutar aldrig förvåna mig med sin otroliga styrka och hur hon hjälper andra på rätt väg och till och med stöttat folk som varit sjuka och nu blivit friska, en vardagshjälte! Hon har hjälpt mig galet mycket och om hon inte funnits där för mig hade jag antagligen .... Jag vågar inte ens tänka på det. Hon är en av få som engagerat sig i mitt välmående och alltid låtit mig vara mig själv och ändå älskat mig för den jag är. Hon har funnits där för mig sedan dag ett! När jag är med dig får jag skratta, får jag respekt och kärlek. Kan man begära mer? Knappast! Dock gör det ont att vi är så långt i från varandra men ändå finns du där på min axel i mitt hjärta, jag älskar dig <3

Är hon inte världens finaste?! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh... hahah jag förväntade mig ett "sorry att jag är sämsta bloggaren ever, ska bättra mig darling. Men så fick man detta.. nu blev ju jag löjligt glad åh vad jag älskar dig!! ♥♥

2014-05-02 @ 07:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!