No pain no game!

Tål att funderas på! Det har mer eller mindre varit en helvetes dag och mer där till. Mår uppenbart inte speciellt bra just nu. Lättretad, arg, irriterad och fysisk smärta oro kanske stress jag vette fan vad det är som grämer mig, men ont gör det. Fast hinner jag stanna och känna efter och ger efter  så vet jag precis vad jag behöver och att ge upp bara för ett tag, bara lite....orkar inte må så här! It's a game with pain

 Mitt tålamod och så kallade styrka orkar inte ta mer, bubblan är på väg att spricka. Kan inte sluta tänka på DET! minst sagt när jag sitter här i bilen och jag ser den putande magen som gör att jag ser höggravid ut. Det är bara en tidsfråga... Det värsta är ju att jag vet att det är fel men klarar inte mer, vilket bara gör mig till ett jävla pucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!