Så vilsen och tom

Är helt tom och ängslig sedan gårdagen. Hade ett extremt jobbigt möte tillsammans, eller blev "kallad" till föreståndaren och hans kontor (garaget). Han hade pratat med dietisten och jag ska få fortsätta med naturdiet månaden ut men börja förbereda mig för lunch, försöker tänka på vad för plan jag ska ha för att klara av det. Har mina små idéer som förhoppningsvis ska hjälpa. Samtalet slutade dock inte där och jag bröt ihop totalt tårarna bara rann och rann kunde inte få fram något annat, kände mig så utelämnad och helt oförberedd. Mycket handlade om maten och hur mycket "fel" jag gjort så jag påverkat folk på ett negativt sätt, det gjorde bara så jävla ont, gör ont. Känner mig fortfarande ledsen och förvirrad. Ett mycket ansträngt leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!