Slarviga Fia

Ställde mig på vågen med förhoppningar eller Mja kanske mer för att förbereda mig inför dietist besöket i morgon, sjukt jobbigt! Tog ut lyckan i för tid då det såg ut som om jag hade gått ner 5 kilo...men jag har slarvat och jag har haft mens och så tog jag helgledigt från cykeln för allt bara kändes förjävligt. Så med andra ord hade jag tyvärr inte gått ner så mycket men hade i alla fall inte gått upp! Nu är det dags att höja ribban igen och ta tillbaka det jag missat, eller kanske mer lägga ribban "neråt". Högsta växeln nu kör vi, kilona ska rasa, inge mer fusk! Är redan besviken på mig själv men fick beröm efter jag ställt mig på vågen, för att göra en lång historia kort så tycker föreståndaren att jag är jätte duktig. Har lite smått panik och prestationsångest inför dietisten ... Funderat på att avboka men kanske lika bra att ställa sig på vågen och prata om hur det ser ut och hur vi ska gå vidare, livrädd tjej. Hon har inga krav på mig men jag har....
Som jag kämpar emot dessa jävla impulser det blir svårare och svårare att hålla emot, jag orkar inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!