Verkligheten den nakna sanningen

Jag vet inte vad som flög i dig eller vad jag gjorde fel?! Önskar jag inte var den sjuka tjejen som bodde på ett behandlingshem men nu är jag det. Förstår att det måste vara frustrerande för de verkar dem även tycka här, eller ja dem är ängsliga. Jag förstår men jag förstår inte. Känslorna du fick mig att känna även om du inte menade det, så finns min känsla och min upplevelse kvar och det gör ont, så ont.  Nu känner jag mig mer förvirrad än någonsin. Känner mig som en liten porslins docka
Som man inte vågar röra vid eller lyfta upp för risken är stor att gå sönder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!