Vad händer egentligen...

......kan man undra. Vad har den där tjejen som" superbloggade"tagit vägen egentligen. Jo...det är kaos i huvudet och inombords så pass jävligt att kämpar emot. Istället  för att släppa in ta emot och stanna i känslan samtidigt som man bearbetar den, inte min grej. Pratar och spenderar typ dagarna med min "bättre hälft", eller ja killen som jag dejtar ;) så har inte varit så mycket i huset, om jag är här har jag mest vart på rummet. 

Hade en lite småjobbig konversation med S. Igår kväll, vill inte kräva något av honom men vi båda har våra problem och historia bakom olika händelser. Vi är i det där lära kännastadiet fortfarande så jag med min jävla borderline,...nojjar och har mig, vilket kan förstöra allt. Får ligga lågt ett tag och backa lite så jag inte stryper människan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!