Keep holding on!

Ja det här med bloggande går visst inget vidare nu förtiden....men ska bättra mig för "alla" som tittar in här....

Jag har stirrat på telefonen och stirrat och stirrat men inte ett ord har funnits. Det händer väldigt mycket grejer just nu så mår inte speciellt bra allt är så rörigt och oroligt. Mycket sjukhus SöS för huden och nu kommer det jobbigaste Sollentuna sjukhus capio anorexicenter. Måste verkligen få hjälp med min bulimi men det är många pusselbitar som måste sättas på rätt plats. Dessutom har jag gått upp all vikt jag hade gått ner, bra jobbat! Not! Döda mig! Ska till kiropraktorn på måndag om min höft är okej så ska jag börja träna,promenera och damma av träningscykeln! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!