Två mysiga dagar i Sala!

Åh S. Är så mysig, spenderande två nätter hos honom i veckan. Han håller min hand, han bjuder på mat, han håller om mig och det är underbart att få
vakna och se hans nyvakna ansikte brevid mig. Vi pratar massor, både bra och jobbiga saker, lär mig mer och mer honom för varje dag men förstår att jag aldrig kommer förstå honom fullt ut men han gör mig lycklig! Han har också humor grym humor, svårt att inte skratta när man är med honom. Han har gett mig ett nytt perspektiv på livet! Vad gjorde vi mer då..? S. Hade ett möte på tisdag förmiddag så jag hängde i Salas lilla galleria med en cappucione och en en bok, lyssnade på hög musik. Efter S. Möte gick vi traskade vi hem till honom. Vi båda somnade i soffan något slutkörda framför tv:n. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!