Nätdejting mm

Ville ge honom med stort H en sista chans men det sket sig, hans förlust. Då är det så att jag hört så mycket gott om dejtingsidan "happypancake". Folk som träffat underbara fina killar/karlar som utvecklat ett förhållande och till och med familj , ja iaf en lovande gratis dejtsida. Hade typ 50-60 besök så fort jag kommit i gång. Så nu har jag vart med två killar i veckan här i från uppis. Den ena grymt tråkig och oattraktiv men visst trevlig fick min utlovade ros som står på mitt skrivbord. Tisdag ännu en dejt och det var så sjukt mysigt massa hångel med vad jag kände pojkvänsmaterial men till min besvikelse endast var ute efter sex så där sprack den drömmen. 

För övrigt har jag lagt locket på svarta lådan och trycker ner mer och mer, mår rent av skit. Trycker undan tårarna dem får inte komma. 

Står ensam kvar i mörkret. Ta mig till ljuset. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför?

2014-09-14 @ 10:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!