Tiden går som snabbast när man har kul!

Hängde med sötaste finaste torii heeeela dagen igår, det var så otroligt mysigt och tiden bara sprang i väg. Vi satt ute på trappen och pratade en del om mat och äs, eller diskuterade då menar jag på ett bra vis. Dela erfarenheter och främst personalen. Vi tycker inte riktigt att vi syns i mängden och när man verkligen behöver någon så finns det INGEN. Uselt....vi jag och torii konstaterade att man kan ju försvinna timmar utan att någon personal har koll alls, tråkigt men sant. Ska inte skriva och smutskasta dem allt för mycket men ibland blir man ju tokarg! Pratade i allafall nonstop hela dagen det var en mycket fin dag, ganska perfekt faktiskt om jag får säga det själv! Efter middagen la jag mig i sängen och självklart somnade jag och sov till 20.00 wtf? Orkar inte mycket just nu, något är fel ska prata med läkaren i morgon. Lär och vill hänga med torii även idag och kanske får jag se skymten av bästis också. Den som lever får se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!