12 april

Jag kan inte sluta tänka på dig men får tygla mig. Hoppas jag har rätt om dig! Det känns iaf rätt och jag hoppas det blir något. Dina vackra gröna ögon som jag bara drunknat i din trygga famn din närhet din glädje och den där norrländska accenten som fortfarande finns där, du är så charmig. Snälla bli frisk snart så vi kan ses! 

Dagens ångestnivå har varit/är skyhög, tur var hade jag ju terapi. Som idag var extremt jobbig. Vi kom in på min gudson Och då också hans pappa som alltid verkat ha gillat mig...men den kvällen var han extra full och jag var en gnutta onykter men han gav sig på mig, nästintill slängde sig över mig. Började må illa och på det skulle vi äta liksom. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!