7 april

Idag ska lilla jag åka till Stockholm! Ska träffa min kära vän Sanna och hennes Jocke. Detta blir även mitt första besök i  deras lägenhet och sova där. Ska bli så myyyysigt min älskade kramgoa tjej!
Sedan ska vi umgås på onsdagen innan jag åker hem och firar pappas födelsedag! Bara han och jag resten är i Trysil och åker skidor. Pappa lät glaf när jag ringde och kollade om han ville att jag skulle komma hem till honom...tror han behöver få känna sig extra omtyckey just nu så han ska få massa kramar och kärlek! jag åker hem till honom på onsdag. Vi ska mysa och jag bara njuta av kvällen se en film och äta gott! 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Det låter som några härliga dagar! Way to go! :)
Kram, Marielle

2015-04-08 @ 07:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!