5 april

Ja vad ska jag skriva, jag har varit hysterisk säkert skitjobbig denna påskhelg...haha! Inte för jag direkt mått dåligt (eller kanske eg därför ...) skitsamma! Jag har studsat omkring som en galen höna och flummat, men tror det varit uppskattat även om det för min del ligger en i en del av mitt inte jätte bra mående. Men nu ska jag vara konstruktiv, jag roade de andra och hade kul och åt alldeles för många mossarellasticks så så mycket mer än lunch blev det inte....eller jag skoja bara kexchoklad och aloevera var det visst också. Det var rätt lyckat iaf :) skulle egentligen åkt till Emil men han var sjuk så blev inget med det tyvärr:( ligger lågt på den biten han kanske redan tröttnat på mig...vad vet jag? Nej positiv var det ja! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!