Bonus högsta vinsten!

((Fortsättning/likheter med det tidigare inlägg ))Det bästa kommer först...Linköping och världens bästa bonus, högsta vinsten! Åkte till Linköping för snart en vecka sedan. Tågresan gick bra och där stod min mami med ett stort leende och jag fick jätte varm kram. Vi tog bussen hem och sedan hämtade vi lilla V som blivit så stor, men fortfarande såklart sötaste finaste lillkillen. Dem skämmer bort mig något otroligt och just nu kan jag säga att där känner jag mig så älskad så mycket kärlek! Vi slappade hela helgen det var underbart , ingen stress inga krav bara vara, mysa! Pratade massor och jag öppnade verkligen upp mig och berättade en del jobbiga saker och fick mami att gråta och jag vet inte hur många kramar och tårar. Dem älskar verkligen mig och jag älskar dem! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!