*fniss*

Jag har träffat en pojk, helt underbart! Äntligen en vettig människa...

Men om vi hipp hoppar lite tillbaka i tiden så har det var en hel del frustration och dagisfasoner. Hänger/hängde mycket på HP för att kanske kanske jag också kunna få träffa någon mysig pöjk men det är inte lätt. Sedan kom Emil bara sådär plötsligt fin snäll omtänksam och något blyg. Men precis som S. Fattade intresse för var att jag var så ärlig i min prestation. Sedan har det ena lett till det andra. Jag har en BFF som är underbar och nu har jag Emil ...därför måste jag sluta skriva nu. Måste klä på mig och till att allt finns med i lilla ryggsäcken ska nämligen sova där, pirr pirr eller så är jag hungrig haha ! Nej jag längtar efter honom och snart om bara någon timme ses vi!!! Sluta babbla nu Fia och klä på dig och gå ner och käka lunch för fan! 

Fick denna första gången vi sågs för det fanns inga rosor på Willys gulleponken! 

Kommentarer
Postat av: anna panna

Men ååååååååååh va glad jag blir för din skull!!! Hoppas det är något att satsa på denna gången och att det får dig att må bättre. Du är Så värd vartenda ögonblick som gör dig gladare och får känna dig som en fantastisk människa som du är <3 Lycka till

2015-04-02 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!