Idag är början på min sommar...och livet!

Hektiskt ....ja det är väl så helgen/veckan sett ut, jag är död = jag har sovit hela dagarna varit uppe lite på kvällen och typ frukosten annars har det verkligen varit sova enda sedan jag kom tillbaks från bonusen. 
I lördags fick jag problem satt på huk mellan rummet och toan höll krampaktigt grepp om handtaget på skåpen mellan sittandes på huk och dunkade försiktigt i huvud i kanten av hyllan mellan över och under skåpet ....tillslut bröt jag verkligen ihop och P fick komma och lugna mig stoppa mig i säng och ge mig nattmedecin. 
MIgår kändes allt lite lite bättre och jag var riktigt pigg och följde med på loppis och verkligen fyndade. Tre linnen i härliga enfärgade linnen en svart sjifongkläning såå fiiin! Och ett par låga svarta converse för 70kr vilken lycka! Hemma pratade jag massor i telefon först med nea vi pratade typ en evighet så skönt och så att få höra Johannas röst efter det och prata med henne nästan lika länge, mina guldkorn ni är så starka och kämpar på! Är så glad för ni finns! (Vill bara tillägga Anna,Bea och Tess ni är också underbara och peppande och även utomstående M tex. Bara lämna några små ord)

Idag är början på MITT liv!
Med pepp från bästa coachen Johanna så ska vi få ut mig i fina vädret och cykla!  Och detta skall bli en vana med coach!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hell yeah!!

2015-04-27 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!