Jobbiga minnen

Minnen...
"Nike" så många år sedan nu...varför kom jag och tänka på det, jo åkte precis förbi maraboufabriken där i komiken en patients pappa jobbade. Tänk er vi hade kunnat få typ hur mycket choklad som helst...men det ville vi ju givetvis inte, då det enda som räknades för oss var siffror. Siffror på vågen, siffror i kcal,klockslag mm.  Jag minns hennes pappa han var rund och go snäll och underhållande och så hans lilla flicka M. Nike det var så länge sedan som sagt...minns alla underbara tjejer som man såklart jämförde sig med och jag var ju inte sjuk, det var ju min dumma mamma som skickat mig hit för att förstöra mitt liv. (När hon kanske räddade det istället..)det var mot min vilja samma sekund så var det svårt att missa...för de som då kunde se självklarheten som var min verklighet. Se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!