Stockholm

Eftersom pappa fyllde år i onsdags och jobbade så han kunde inte följa med de andra till trysil...bestämde jag mig för att åka hem till Tyresö. Blev dock så att jag åkte hem en dag tidigare för att träffa Sanna och hennes sambo. Innan Jocke dykt upp så satt vi oss med en cider och en öl. Till att börja med utomhus med hopp om vår men vi fick gå in igen, sedan kom Jocke, jätte trevlig och go. Bestämde oss att käka på olerys men i Vällingby för det var så stor prisskillnad. Sedan drog tre trötta själar hem till deras lägenhet som var väldigt mysig. Bästa med den vistelsen var att först och främst vara rätt lugn men bästa är att få ligga och gosa med Sanna (kramas!) 

Dagen efter spenderade jag hos Sanna innan jag åkte hem och skulle fira pappa bara han och jag. Köpte rosor på vägen hem försökte beställa mat så allt skulle klart tills han kom men det gick åt helvete men det löste sig det med sushi sushi! Och så kollade vi på "this is it" med MJ Pappas dag pappa väljer film och måste erkänna att jag faktiskt gillade den, jätte häftigt och se. Sedan somnade vi nog rätt gott båda två.

Pappa fixade frukost men han var väldigt stressad och gillade/ville inte att jag skulle vara ensam för att han oroar sig för att jag ska skada mig. Det var ren tur att det INTE hände. 

Bestämde mig för att träffa en saknad vän, min fina Linnea. Vi satt på starbucks och snackade om vår kärleksbekymmer och gamla minnen haha det var underbart att se henne och se henne så "pigg" och fräsch ut, så stolt över dig, som klättrat uppåt, heja heja! Sedan började må dåligt (hade ingen morgonmedicin med mig så allt vart kajko) på tåget hem trodde jag att jag skulle dö fy fan vad jag mådde dåligt  fick iaf skjuts hem och kunde få min medicin och lägga mig i sängen och somna sedan kändes det om inte annat okej iaf. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!