14 augusti

Intensiv dag i solen. Simmade en timme efter lunch det var bra tungt vill jag lova. Kände mig som en gråsten som höll på att sjunka haha men en timme/dag hoppas det ger resultat. 

De senaste kvällarna har varit som ett helvete. Gråtit  mig tills sömns två kvällar på raken, inte ikväll, inte ikväll. Kvällarna har blivit riktigt jobbiga MIA gör mig galen. Hon skriker och skriker på mig. Hon är riktigt stark nu och därför behöver jag en tidsgräns när jag tränar tex. Annars blir jag helt jävla psyko och MIA skriker så jag blir matt och knappt vill gå upp och dagarna är på morgonen. Blev ett litet kvällsdopp/simning fick mig nervös att gå upp i vikt hatar det här men gör mig galen. Jag är kanske mer sjuk än vad jag vill erkänna...nekakern nummer ett, den enkla vägen "stäng av". Nu lär jag somna snart, godnatt!

Just det pratade med min kloka mor ska jag nu skriva tre positiva saker om dagen ......here we go....

1. Jag har motionerat och "lekt" i poolen.
2. Jag har gjort ett kort till en vän som behöver lite extra stöd
3. Lyckades stå emot hetsätning 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!