Besök!

Igår hade jag besök av världens goaste tös Anna. Mådde piss hela dagen men bara kände att jag visste att jag skulle må så mycket bättre, och mycket väl hade jag rätt! Allt mörker bara försvann och det är pinsamt att jag är så inne i mig själv att jag "glömmer" av de fina vännerna i mitt liv, då även Anna, förlåt älskling. Jag motionerade min timme eller var tvungen att ta en paus så jävla ont fick jag. Efter en paus och skitsnack i solen och funderingar så tog jag mig i poolen igen och det var riktigt skönt.
Simmade som en tok. Och Anna såg direkt att jag gått ner i vikt och morsan bara öste komplimanger så jag inte minns något....typiskt mig att bara stänga av (inte med flit) och tack vare en otrolig coach har jag nu losat 13kg på en månad. Måste lugna ner mig inte vara så perfekt hela tiden och överambitiös och alltid tycka att inget jag gör eller jag duger...men nu kör vi vidare med nya tag en timme /dag mer om jag orkar. Skönt att att morsan är tillbaks iaf.

Kommentarer
Postat av: anna panna

Tack för igår hjärtat, var jätte mysigt! Synd vi inte ses oftare men ändå är de så himla mysigt när vi ses :D MAssa kramar och lycka till med kämpandet!! DU är Grym!!
Älskar dig!!

Svar: Du räddade min dag älskade vän! Måste verkligen ses oftare! Skärpning på oss! Älskar dig mitt hjärta av (guld)
Fia

2015-08-11 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!